به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

پدربزرگ من فرشته بود...

بابا اب دارد  بابا نان دارد 

 بابادر دستش یک سبد یاس دارد

 بابا یک شال سبز نشان سیدی دارد

 بابا از مال دنیا فقط یک کلاه دارد

بابا عشق داد ...

بابا نفس دارد

 بابا مینا دارد

 بیتا دارد

نیکو و

 مزده دارد

اما ....

بوی سجاده و عطر دستش هنوز اینجاست...

 بابا دیگر نفس  ندارد...

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 http://petti.blogsky.com

سلام مینا جان
بهت تسلیت می گم عزیزم.. هر چند که خودم از شنیدن تسلیت بدم میاد..
امیدوارم دیگه از این غم های بزرگ تو زندگیت نداشته باشی..

سعی کردم بهت زنگ بزنم اما متاسفانه شمارتو نداشتم...
ببخشید !

روزای خوبی داشته باشی..

پرستیژ سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:08 http://iran-o2.blogsky.com

سلام مینا خانم
بعد از مدتها که اومدم وبلاگتون اصلا انتظار دیدن همچین مطلبی رو نداشتم...
خداوند بهتون صبر بده... از دست دادن پدر خیلی سخته... همه پشت و ستون آدم از دست میره....
فقط میتونم بگم خدا بهتون صبر و تحمل این غم رو بده

یک آدم اینجوری چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:56

:((

متاسفم امید وارم بقیه ی لحظات زندگیت بیشترشون خنده باشه آخه نمی شه آرزو کرد بدونه گریه...


امید وارم تن خودت سلامت باشه عزیزم...

زینب پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:18 http://www.zeynab2.blogfa.com

سلام مینای گلم
منم واقعا متاسفم امیدوارم بقیه لحظه هات با شادی مزین بشه.و مثل همیشه عاشق باشی.
دوست دار تو زینب

بیدقرمز دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:12 http://www.bideghermez.blogsky.com/

متاسفم. روحشون شاد.

سعیده سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:28

خدا رحمتشون کنه... شعر بالا هم خیلی خیلی قشنگ بود/

nafisee پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:13

mann mi2nam che ghadrr doosesh dashhtii.baratt az khoda mikhamm ke sabrett bedee.ghosee nakhoor doostamm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد