به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

نه تو تنها نیستی...

نگو ما دوتا کمیم من و تو این همه ایم...

عشق یعنی همه چیز...

وقتی توی اسمون عشق تنها داشتم پرواز میکردم در این فکر بودم ایا از من تنها تر هست...؟

ناگه به زیبایی بال هایت را گشودی

 ومن بسوی تو پر کشیدم

  به اسمان نگاه کن به بیکرانه های ابی... اری اینجا دل اوست....

به بستر سپیدم بنگر که چگونه ترا برای شبی ارام فرا میخواند ....

نه تو تنها نیستی....

با تو...

 

و چقدر زود بزرگ میشویم ان لحظه که مادر همه زندگی تست به روزهای خوب با یار بودن میاندیشی؟؟؟؟

اینم لباس من... چقدر زود دیر میشه... ولی من هیچ وقت تنها نیستم...

خودمونیم چقدر اینو دوستش داشتم هااا یادش بخیر....