به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

بانوی تنهای شب

شب از پنجره به چشمانم زل زده است و نور ماه بر دستانم بوسه میزند 

صدای گریه ی کودکی از اعماق وجودم احساساتم را میخراشد 

دلم برای بی کسی و تنهاییش میسوزد 

آرام کودک را در آغوش میفشارم 

این خود من است 

تنها و خسته 

مرا ببخش فرزندم 

ببخشم اگر برای تو کم بودم 

و اگر نبودم 

خدایا به سکوت شب قسم جز تو هیچ کس نمیتواند کودک آشفته ی درونم را آرام کند 

قطره های باران رحمتت را روانه ی آشیانه ام کن 

به خواسته های دلم سمت و سویی عارفانه ببخش 

و مرا در آغوش بگیر 

دلتنگ همیشگی تو 

مینا

نظرات 6 + ارسال نظر
sevda شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:36 http://sevda1.persiangig.com/

سلام دوست عزیز
نوشته هایتون خیلی زیباست
با اجازتون یه پست در مورد وبلاگتون نوشتم
ممون میشم یه سر بزید و نظرتونو بهم بگید

سال توی خوبی براتون آرزو میکنم

صفحه بانوان امروز





سلام عزیزم من به وبلاگتون سر زدم ولی متاسفانه در دست تعمیر بود ممنونم از توجهی که به وبلاگ من داشتی

جودی ابوت شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://moon2011.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود

جودی ابوت پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19

مرسی از اینکه اومدی
من لینکت میکنم
تو هم اگه خواستی با اسم وبلاگم
ممنون

جودی ابوت جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 http://moon2011.blogsky.com/

آپـــــــــــــــــــم بدو بیا
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿

جودی ابوت پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:29

سلام
دعوتت میکنم به انجمن
بیا عضو شو
منو اونجا به نام ساره میتونی پیدا کنی
اینم آدرس
http://dostane.mihanbb.com/

رضا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32

سلام به همه اونائی که میبنند/بهترین سلامهام به اوناهائیکه بهتر میبینند/ سروجانم فدای اونائیکه تکنیک دیدن رابلند.
امیدوارم موفق باشی وفرصت کنی وبلاگتو به روزکنی . نوشته هات زیباست 0
"عشق وبرکت نثارت "
برکت باشه
رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد