به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

به احترام دیدن لحظه ای سکوت باید

من به آزادی باد و باران،من به آزادی حسرت که نمی خواهم از آن یاد کنم،باز هم معتقدم...

دوستت دارم خدایا...

خداوندا

هم اینک طرح الهی زندگیم را اشکار ساز تا کاری را انجام دهم که جز من هیچ کس توان انجامش را ندارد و انجایی را پر کنم که کسی جز من نمیتواند انرا پر سازد

خدایا دوستت دارم

عشق برای تو دوست خوبم...

نظرات 3 + ارسال نظر
بید مجنون یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:43 http://from2008.blogsky.com

سلام مینا جون
قرار نیست خدا کار درست یا راه درست یا جای درست رو نشون کسی بده یعنی اساس آفرینش اینطوری نیست

قراره خودمون تشخیص بدیم
و گاهی وقتا هم باید بین درست و درست تر باید درست تر رو تشخیص بدیم و انجامش بدیم
زندگی اینه

موفق باشی

حسین چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:07

خدایا دوستت دارم. نوشته دل انگیزی بود مینای من. خیلی عالی بود.

مینا منصوری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:59

سلام خوبی؟
من داشتم اسمم را توی گوگل جستجو می کردم که وبلاگ تو را پیدا کردم ،‌نتونستم برات پیغام نذارم ، امیدوارم همیشه موفق باشی و اسممان را معروف کنی (-;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد